Maleisië 2018 - introductie route

12 juni 2018 - Utrecht, Nederland

Lieve friends & family,

Zoals jullie weten en vast ook wel gemerkt hebbben zijn wij druk bezig met het voorbereiden van een super toffe, uitdagende vakantie.

We hebben voor nu Maleisië gekozen omdat we vanuit Kuala Lumpur best wel veel kanten op konden gaan (Indonesië, Borneo, vaste land, Singapore)

Kuala Lumpur zal daarom ook ons start & eindpunt zijn.
De foto hieronder geeft onze route aan die we nu aanhouden..

Even een korte uitleg over onze route

17-19 JUNI Wij zullen de eerste 2 dagen in een hotel in Kuala Lumpur verblijven. (Stad bezoeken en naar de theevelden van Cameron Highlands)

20- 24/25 JUNI Daarna zullen wij het vliegtuig pakken om naar Kota Kinabalu te gaan, te Maleisisch Borneo.
Wij reizen meteen door ‘als het past’ naar de jungle, Kinabatangan wildlife sanctuary. Wij zullen hier 3 dagen verblijven in de jungle.

25-27 JUNI Wanneer de jungle ons heeft overleefd (hihi) reizen wij door naar Turtle island.  Dit is een eilandje waar veel schildpadden komen om te broeden en waar dus heeeel veel schattige kleine schildpadjes hun weg naar de zee proberen te vinden.

27-29/30 JUNI vertrekken wij van Sepandan terug naar Kota Kinabalu om vervolgens naar Singapore te gaan. Wij komen eind van de middag aan en zullen 1 á 2 dagen blijven in Singapore.

30 JUNI - 6 JULI Jaaaaaa!!!! Wieehoeee we gaan naar LUXE!!
Na 2 weken gereisd te hebben mogen wij onszelf wel verwennen in een heerlijk schoon, eigen kamer, eigen douche en een massage.

6 JULI snik snik.. Aan alles komt een eind. We komen weer terug naar Nederland. Zorgen jullie voor goed weer?.  Zullen om 06:00u aankomen op Schiphol

1. Hanneke(voor Wilma ben ik Hannie):
    Klinkt veelbelovend meisjes!
  2. Johan Meerwijk:
    14 juni 2018
    Ziet er goed uit, heel veel plezier en weer veilig terug komen!
  3. Jolies:
    14 juni 2018
    Ik zeg alleen maar....maak ze een onvergetelijke reis van!!!
  4. John meerwijk:
    14 juni 2018
    Ziet er goed uit ben wel een beetje jaloers maar ik gun het jullie meiden.
  5. Karel en Willy koning:
    15 juni 2018
    Oma en Opa wensen jullie een heel fijne vakantie veel plezier en goede reizen met nu een heel dikke knuffel.